Informatie voor installatiepartijen

Vertegenwoordigd u een gerenommeerde installatiepartij en past de onderstaande omschrijving bij uw bedrijfsprofiel? Dan komen we graag met u in contact!

Wat verlangen wij van een installatiepartij (partner)?

-Kwaliteit van dienstverlening staat bovenaan;
-Nakomen van afspraken, zeker bij huisbezoek 100% scoren;
-Aantoonbare ervaring en referenties;
-Keurig handelen naar de klant toe, de klant staat centraal;
-Aanbieden van de beste kwaliteit;
-Scherpe offerte met kwantumkorting. Onze marge moet hierin zichtbaar verwerkt zijn, er zijn
geen andere geldstromen;
-Fysieke schouw bij gebleken belangstelling;
-Offerte is 100% definitief na fysieke schouw en accepteren klant;
-Panelen worden netjes in formatie gelegd (indien zichtbaar);
-Panelen hebben bij voorkeur een zwart uiterlijk (indien zichtbaar);
-Uiterlijk bevestigingsmateriaal past bij panelen (indien zichtbaar);
-Streven naar uniforme uitstraling in een buurt;
-Panelen worden kwalitatief goed gelegd;
-Panelen worden voorzichtig gelegd (geen knieƫn op panelen en niet op lopen);
-Panelen worden veilig gelegd;
-Problemen en klachten worden onmiddellijk opgelost;
-Netjes werken, afval meenemen;
-De installatiepartij is een betrouwbare partner voor klant en Solar Collective;

Kortom, u heeft net als wij de ambitie om de beste te zijn en de klant te ontzorgen.

Onderschrijft u deze uitgangspunten? Dan komen wij en onze klanten graag met u in contact. U kunt een bericht sturen naar dick@solarcollective.nl

Wat kunnen wij voor onze partners betekenen?

Wij streven naar een duurzame verbintenis met drie tot maximaal vijf installatiepartijen (partners). De klant doet direct zaken met onze partner. Wij streven naar een vaste stroom orders voor onze partners en maken een selectie tussen klanten die bij de verschillende partners passen op basis van de behoefte van de klant en de focus van de partner. Uitgangspunt is minimaal 50 offertes per partner per maand, waaruit minimaal 20 plaatsingen moeten komen. Wij streven ernaar deze aantallen eind 2014 ingeregeld te hebben en deze aantallen verder te laten groeien in 2015.

Vervolgorders bij partners worden primair geplaatst op basis van de beoordeling van de klant. Na afhandeling van ieder dossier doen wij een klanttevredenheid onderzoek en wordt onze dienstverlening en de dienstverlening van onze partner beoordeeld door de klant. U krijgt deze feedback van ons en samen bespreken wij die. Partners die achterblijven in klanttevredenheid dienen een verbeterplan in en worden door ons begeleid. Partners die ondermaats blijven presteren ontvangen geen leads meer.